Başbakan Yıldırım'dan Merkel'e taziye mesajı

Yıldırım, Almanya'da bir aracın, yayaların arasına girerek 4 kişinin ölümüne neden olan saldırı dolayısıyla Almanya Başbakanı Merkel'e taziye mesajı gönderdi

ULANBATOR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Almanya'da bir aracın, yayaların arasına girerek, ölümlerine neden olan saldırı dolayısıyla Almanya Başbakanı Angela Merkel'e taziye mesajı gönderdi.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre Yıldırım, Münster kentinde bir aracın yayaların arasına girerek 4 kişinin hayatını kaybetmesine yol açan saldırı dolayısıyla Merkel'e taziye mesajı göndererek, başsağlığı dileklerini iletti.

AA

Türkiye Haberleri

BUNU YAPIN EHLİYETİNİZ GİTMESİN
Uzman isim net konuştu: Yağmurlar ülkeyi terketti
ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR