Başbakan Yıldırım'dan Medvedev'e başsağlığı mesajı

Yıldırım, Rusya Başbakanı Medvedev'e, St. Petersburg metrosunda meydana gelen terör saldırısında hayatını kaybedenler için başsağlığı mesajı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Rusya Başbakanı Dimitri Medvedev'e, St. Petersburg metrosunda meydana gelen terör saldırısında hayatını kaybedenler için başsağlığı mesajı gönderdi.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım mesajında Medvedev'e, metroda meydana gelen terör saldırısında hayatını kaybedenler için başsağlığı, yaralılar için acil şifa dileklerini iletti.

AA

Türkiye Haberleri

BUNU YAPIN EHLİYETİNİZ GİTMESİN
Uzman isim net konuştu: Yağmurlar ülkeyi terketti
ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR