Başbakan Yıldırım'dan Kayseri'ye oda ziyareti

Yıldırım, KTO ve KAYSO'yu ziyaret etti

KAYSERİ (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Kayseri Ticaret Odası (KTO) ve Kayseri Sanayi Odasını (KAYSO) ziyaret etti.

Yıldırım, partisinin İl Kadın Kolları Kongresine ve bazı açılış törenlerine katılmak üzere geldiği Kayseri'de, bir süre önce göreve seçilen KTO Başkanı Ömer Gülsoy'u ziyaret ederek, hayırlı olsun dileğinde bulundu.

Çıkışta, KTO binası önünde harç karan işçilerle bir süre sohbet eden Başbakan Yıldırım, el arabasıyla harca kum döktü.

Yıldırım, daha sonra KAYSO'ya geçerek, Başkan Mehmet Büyüksimitçi'yi ziyaret etti.

Başbakan Yıldırım'a ziyaretlerinde, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş, milletvekilleri Taner Yıldız ve Cemil Çiçek de eşlik etti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor