Başbakan Yıldırım Yozgat'ta

Yıldırım, Valiliği ziyaret etti

YOZGAT (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Yozgat Valiliğini ziyaret etti.

Anayasa değişikliği halk oylamasına ilişkin partisince Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenecek miting için kente gelen Yıldırım, ilk olarak Yozgat Valiliğine gitti.

Burada, Vali Kemal Yurtnaç ve il protokolünce karşılanan Yıldırım, Yurtnaç'tan şehre ilişkin bilgi aldı.

Basına kapalı gerçekleşen ziyaret, 30 dakika sürdü.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor