Başbakan Yıldırım yarın Şanlıurfa'ya gidecek

Yıldırım, Şanlıurfa'da 2017-2018 eğitim ve öğretim yılı açılışını yapacak

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, 2017-2018 eğitim ve öğretim yılı açılışını Şanlıurfa'da gerçekleştirecek.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre Yıldırım, yarın Şanlıurfa'ya gidecek.

Yıldırım, burada 2017-2018 eğitim ve öğretim yılı açılışına katılacak, ardından çeşitli temaslarda bulunacak.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor