Başbakan Yıldırım yabancı medya temsilcileriyle buluştu

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, yabancı medya kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Yıldırım, Çankaya Köşkü'nde, kahvaltıda bir...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, yabancı medya kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi.

Yıldırım, Çankaya Köşkü'nde, kahvaltıda bir araya geldiği yabancı medya temsilcilerinin gündeme ilişkin sorularını yanıtladı.




AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor