Başbakan Yıldırım Tokat'ta

Yıldırım, valilik ve belediyeyi ziyaret etti

TOKAT (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Tokat'ta valilik ve belediyeyi ziyaret etti.

Yıldırım, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen mitingin ardından yürüyerek Tokat Valiliğine geçti.

Tokat Valisi Cevdet Can ve diğer yetkililer tarafından valilik önünde karşılanan Yıldırım, bir süre burada kaldı.

Şehirdeki yatırımlara ve yürütülen çalışmalara ilişkin Vali Can'dan brifing alan Yıldırım, daha sonra Tokat Belediyesine geçti.

Yıldırım'ı, Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu ve belediye çalışanları karşıladı.

Basına kapalı gerçekleşen ziyaretin ardından Yıldırım, çıkışta kendisini bekleyen vatandaşları selamladı.

Başbakan Yıldırım'a, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, TBMM Adalet Komisyonu Başkanı Ahmet İyimaya, TBMM Bayındırlık, İmar, Ulaştırma ve Turizm Komisyonu Başkanı Habib Soluk, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Ataş ile milletvekilleri ve diğer yetkililer eşlik etti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor