Başbakan Yıldırım Şırnak'ta

Başbakan Binali Yıldırım, Şırnak Valiliğini ziyaret etti

ŞIRNAK (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Şırnak Valiliğini ziyaret etti.

Yıldırım, Valilik binası önünde Vali Mehmet Aktaş ve il protokolü tarafından karşılandı.

Başbakan Yıldırım, basına kapalı gerçekleşen ziyarette, Aktaş'tan kentteki yatırım ve projelere ilişkin bilgi aldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor