Başbakan Yıldırım Sinop'ta

Yıldırım, valilik ile belediye başkanlığını ziyaret etti

SİNOP (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Sinop Valiliği ile Belediye Başkanlığını ziyaret etti.

İskele Meydanı'ndaki mitingin ardından Sinop Belediyesine geçen Yıldırım, Başkan Baki Ergül tarafından karşılandı.

Daha sonra yürüyerek Sinop Valiliğine giden Başbakan Yıldırım, kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşları selamladı.

Tören mangasını selamlamasının ardından valiliğe geçen Yıldırım, Vali Hasan İpek'ten kente ilişkin bilgi aldı.

Başbakan Binali Yıldırım, ziyaret sonrası valilik önünde kendisini bekleyen gençlerle fotoğraf çektirdi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor