Başbakan Yıldırım Singapur'da

Yıldırım, Singapur Cumhurbaşkanı Yam ile bir araya geldi

SİNGAPUR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Singapur Cumhurbaşkanı Tony Tan Keng Yam ile görüştü.

Başbakan Yıldırım, Singapur'daki resmi ziyareti kapsamında, Istana Sarayı'nda resmi karşılama töreninin ardından, Cumhurbaşkanı Yam ile bir araya geldi.

Basına kapalı gerçekleştirilen görüşme, yaklaşık yarım saat sürdü.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor