Başbakan Yıldırım Seul'e geldi

Yıldırım, resmi ziyarette bulunduğu Güney Kore'nin başkenti Seul'e gelişinde Seongnam Askeri Havalimanı'nda törenle karşılandı

SEUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, resmi ziyarette bulunduğu Güney Kore'nin başkenti Seul'de resmi törenle karşılandı.

Busan'daki temaslarının ardından "TUR" uçağıyla Seongnam Askeri Havalimanı'na gelen Başbakan Yıldırım, Güney Koreli yetkililerce resmi törenle karşılandı.

İki ülkenin ulusal marşlarının çalınmasının ardından Yıldırım, tören birliğini selamladı. Tören birliğinde, renkli yerel kıyafetli Güney Kore askerleri dikkati çekti.

Yıldırım, karşılama töreninin ardından konakladığı otele hareket etti.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak da Seul'e geldi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor