Başbakan Yıldırım, Samsung Digital City'i ziyaret etti

SEUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Samsung firmasının merkezi Samsung Digital City'i ziyaret etti.Yıldırım, Güney Kore'deki temasları kapsamında,...

SEUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Samsung firmasının merkezi Samsung Digital City'i ziyaret etti.

Yıldırım, Güney Kore'deki temasları kapsamında, Samsung'un başkent Seul'deki merkezinde incelemelerde bulundu.

Başbakan Yıldırım'a ziyaretinde, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, AK Parti Grup Başkanvekili Bülent Turan, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, Türkiye'nin Seul Büyükelçisi Arslan Hakan Okçal eşlik etti.

Samsung yetkilileri Başbakan Yıldırım'a şirket ve çalışmaları hakkında bilgi verdi.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor