Başbakan Yıldırım Nevşehir Valiliğini ziyaret etti

NEVŞEHİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Nevşehir Valiliğini ziyaret etti. Partisinin Diriliş Meydanı'ndaki mitinginde halka hitap eden Yıldırım, daha...

NEVŞEHİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Nevşehir Valiliğini ziyaret etti.

Partisinin Diriliş Meydanı'ndaki mitinginde halka hitap eden Yıldırım, daha sonra Valiliğe geçti.

Vali İlhami Aktaş tarafından karşılanan Yıldırım, tören mangasını selamladı.

Daha sonra valilik binasına geçen Yıldırım, basına kapalı gerçekleşen görüşmede, Aktaş'tan kente ilişkin bilgi aldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor