Başbakan Yıldırım Moldova'ya gitti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 09.30'da Moldova'nın başkenti Kişinev'e hareket etti.Başbakan Yıldırım'ı, Esenboğa...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 09.30'da Moldova'nın başkenti Kişinev'e hareket etti.

Başbakan Yıldırım'ı, Esenboğa Havalimanı'ndan, Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Başbakanlık Müsteşarı Fuat Oktay, Ankara Valisi Ercan Topaca, İl Emniyet Müdürü Mahmut Karaaslan ile diğer yetkililer uğurladı.

Yıldırım'ın beraberinde Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, AK Parti TBMM Grup Başkanvekili Bülent Turan, AK Parti Genel Başkan Yardımcıları Mehdi Eker ile Fatih Şahin de Moldova'ya gitti.

Başbakan Yıldırım, Başbakan Pavel Filip'in davetlisi olarak Moldova'da iki gün resmi temaslarda bulunacak.

Başbakan Yıldırım, ziyaretinin Kişinev ayağında, Moldova Cumhurbaşkanı İgor Dodon, Başbakan Pavel Filip, Parlamento Başkanı Andrian Candu ile görüşecek. Yıldırım, Moldovalı mevkidaşıyla beraber Türk ve Moldova iş çevrelerinin bir araya geleceği Türkiye-Moldova İş Forumu'na katılacak.

Moldova ile Türkiye arasında dostluk köprüsü teşkil eden Gökoğuz soydaşlarının yaşadığı Gökoğuz Yeri Özerk Bölgesi'ni ziyaret edecek Yıldırım, 4'üncü Dünya Gökoğuz Kongresi'nde de konuşacak.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor