Başbakan Yıldırım Moldova'da

Yıldırım, Türk iş adamlarıyla çalışma yemeğinde bir araya geldi

KİŞİNEV (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Türk iş adamlarıyla çalışma yemeğinde bir araya geldi.

Yıldırım'ın konakladığı otelde gerçekleştirilen toplantıya, Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Türkiye'nin Kişinev Büyükelçisi Hulusi Kılıç da katıldı.

Basına kapalı gerçekleşen toplantı, 1 saat sürdü.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor