Başbakan Yıldırım, Konya'da

Yıldırım, Mevlana Müzesi'ni ziyaret etti

KONYA (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, Mevlana Müzesi'ni ziyaret etti.

Müzeyi gezip, yetkililerden bilgi alan Yıldırım'a, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Sorgun, Konya Valisi Yakup Canbolat, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek ve Konya milletvekilleri de eşlik etti.

Yıldırım, müze çıkışında kendisini bekleyen vatandaşlarla sohbet etti, fotoğraf çektirdi.

Bir vatandaşın, "Bu vatanı bu köpeklere yedirmeyin" demesi üzerine Yıldırım, "Siz merak etmeyin, rahat olun" dedi.

Yıldırım, ardından öğle namazı için tarihi Kapu Camisi'ne geçti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor