Başbakan Yıldırım İstanbul'a gitti

HATAY (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 21.25'te İstanbul'a gitti. Yıldırım'ı, Hatay Havalimanı'ndan, Vali Ercan Topaca, Mustafa...

HATAY (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 21.25'te İstanbul'a gitti.

Yıldırım'ı, Hatay Havalimanı'ndan, Vali Ercan Topaca, Mustafa Kemal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hasan Kaya, 121. Jandarma Eğitim Alay ve Garnizon Komutanı Jandarma Kurmay Albay Erdem Özcan ile diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya da İstanbul'a hareket etti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor