Başbakan Yıldırım Isparta'da

Yıldırım, Isparta Belediye Başkanlığı'nı ziyaret etti

ISPARTA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Isparta Belediye Başkanlığı'nı ziyaret etti.

Yıldırım, Hükümet Meydanı'nda düzenlenen AK Parti Isparta mitinginin ardından Isparta Belediye Başkanlığı'na geçti.

Belediye binası önünde MHP'li Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ve mehter takımı tarafından karşılanan Yıldırım, mehter takımı ile fotoğraf çektirdi

Yıldırım, basına kapalı ziyarette belediyenin faaliyetlerine ilişkin Günaydın'dan bilgi aldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor