Başbakan Yıldırım Gürcistan'da

Yıldırım, Gürcistan Cumhurbaşkanı Margvelaşvili le görüştü

TİFLİS (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Gürcistan Cumhurbaşkanı Giorgi Margvelaşvili bir araya geldi.

Yıldırım, Gürcistan Başbakanı Giorgi Kvirikaşvili tarafından onuruna verilen öğle yemeğime katıldı. Başbakan Yıldırım ve Kvirikaşvili seyir terasındaki yemeğe füniküler ile çıktı.

Başbakan Yıldırım, yemeğin ardından Gürcistan Cumhurbaşkanı Margvelaşvili ile bir araya geldi.

Basına kapalı gerçekleşen görüşme, yarım saat sürdü.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor