Başbakan Yıldırım Güney Kore'den ayrıldı

SEUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore temaslarını tamamlayarak özel uçak "TUR" ile TSİ 14.30'da Ankara'ya hareket etti. Başbakan Yıldırım...

SEUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore temaslarını tamamlayarak özel uçak "TUR" ile TSİ 14.30'da Ankara'ya hareket etti.

Başbakan Yıldırım ve eşi Semiha Yıldırım'ı, Seongnam Askeri Havalimanı'ndan Türkiye'nin Seul Büyükelçisi Arslan Hakan Okçal, eşi Pınar Okçal ve Güney Koreli yetkililer uğurladı.

Yıldırım ile Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, AK Parti Grup Başkanvekili Bülent Turan, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ da Ankara'ya gitti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor