Başbakan Yıldırım Güney Kore'de

Yıldırım, Güney Kore Ulusal Meclisi Başkanı Chung ile görüştü

SEUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore Ulusal Meclis Başkanı Chung Sye-Kyun ile görüştü.

Ulusal Meclis Binası'nda basına kapalı gerçekleşen görüşme, bir saat sürdü.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, görüşmede, çok yönlü Türkiye-Kore Cumhuriyeti ilişkilerinin parlamentolar arası boyutunun da güçlendirilmesi temennisi dile getirildi.

Ayrıca Kore halkının ve makamlarının, ziyaret boyunca gösterdiği misafirperverlik dolayısıyla teşekkür edildi.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor