Başbakan Yıldırım, Gaziantep'te

Yıldırım, Gaziantep Büyükşehir Belediyesini ziyaret etti

GAZİANTEP (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Gaziantep Büyükşehir Belediyesini ziyaret etti.

Yıldırım, belediye önünde Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin tarafından karşılandı.

Down sendromlu çocuklardan oluşan mehter takımının gösterisini izleyen Yıldırım, performanslarından dolayı çocukları kutladı.

Yıldırım, basına kapalı gerçekleştirilen ziyarette, Şahin'den belediyenin çalışmalarına ilişkin bilgi aldı.

Başbakan Yıldırım'a ziyaretinde, Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz ve AK Parti Gaziantep milletvekilleri eşlik etti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor