Başbakan Yıldırım, dünya şampiyonu tekvandocu Askari'yi kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore'deki Dünya Tekvando Şampiyonası'nda kadınlar 67 kiloda altın madalya kazanan milli sporcu Nur Tatar...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore'deki Dünya Tekvando Şampiyonası'nda kadınlar 67 kiloda altın madalya kazanan milli sporcu Nur Tatar Askari'yi kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Yıldırım, Askari'yi telefonla arayıp tebriklerini iletti ve başarılarının devamını diledi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor