Başbakan Yıldırım Bosna Hersek'te

Yıldırım, Bosna Hersek Bakanlar Konseyi Başkanı Zvizdic ve Bosna Hersek Reis-ul Uleması Kavazoviç ile kahvaltıda bir araya geldi

SARAYBOSNA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Bosna Hersek Bakanlar Konseyi Başkanı Denis Zvizdic ve Bosna Hersek Reis-ul Uleması Hüseyin Efendi Kavazoviç ile bir araya geldi.

Bristol Oteli'nde basına kapalı gerçekleştirilen kahvaltılı toplantı yaklaşık 1 saat sürdü.

Programa, Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş da katıldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor