Başbakan Yıldırım Bosna Hersek'te

Başbakan Binali Yıldırım, Bosna Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi Başkanı İzzetbegoviç ile bir araya geldi

SARAYBOSNA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Bosna Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi Başkanı Bakir İzzetbegoviç ile görüştü.

Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı binasında basına kapalı gerçekleştirilen görüşme yaklaşık 1 saat sürdü.

Görüşmeye, Bosna Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi Sırp üyesi Mladen Ivanic ile Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan ile Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş da katıldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor