Başbakan Yıldırım Bangladeş'e gitti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, resmi ziyarette bulunmak üzere özel uçak "ANA" ile saat 10.55'te Bangladeş'e gitti.Yıldırım'ı Esenboğa Havalimanı'ndan...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, resmi ziyarette bulunmak üzere özel uçak "ANA" ile saat 10.55'te Bangladeş'e gitti.

Yıldırım'ı Esenboğa Havalimanı'ndan Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, Ankara Valisi Ercan Topaca, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna ile öteki ilgililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ravza Kavakcı da Bangladeş'e gitti.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor