Başbakan Yıldırım Balıkesir'de

Yıldırım, 15 Temmuz Şehitler ve Ömer Halisdemir Anıtı'nı ziyaret etti

BALIKESİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, 15 Temmuz Şehitler ve Ömer Halisdemir Anıtı'nı ziyaret etti.

Başbakan Yıldırım, Hasan Basri Çantay Gençlik Merkezi'nin açılışının ardından Gaziosmanpaşa Mahallesi'ndeki 15 Temmuz Şehitler ve Ömer Halisdemir Anıtı'na gitti.

Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişimi sırasında şehit olanların isimlerinin yer aldığı anıtta incelemelerde bulunan Yıldırım, Büyükşehir Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu'dan ay yıldız şeklinde inşa edilen anıta ilişkin bilgi aldı.

Yıldırım, anıtın duvarındaki "Bir hilal uğruna ya Rab ne güneşler batıyor" yazısı önünde, beraberindeki bakan ve milletvekilleriyle hatıra fotoğrafı çektirdi.

Başbakan Yıldırım'a ziyaretinde, Başbakan Yardımcısı Hakan Çavuşoğlu, Kalkınma Bakanı Lütfi Elvan ve Sağlık Bakanı Ahmet Demircan eşlik etti.

Öte yandan Başbakan Yıldırım'ın Balıkesir Valiliğini ziyareti, programdaki yoğunluk nedeniyle gerçekleştirilmedi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor