Başbakan Yıldırım, Azerbaycan Cumhurbaşkanı Aliyev ile görüştü

Yıldırım, 53. Uluslararası Münih Güvenlik Konferansı kapsamında Azerbaycan Cumhurbaşkanı Aliyev ile bir araya geldi

MÜNİH (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev ile görüştü.

Yıldırım, 53. Uluslararası Münih Güvenlik Konferansı'nın yapıldığı Bayerischer Hof Oteli'nden, görüşmenin yapıldığı otele yürüyerek geçti.

Basına kapalı gerçekleşen görüşme, yaklaşık 1 saat sürdü.

Görüşmeye, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Ümit Yalçın, MİT Müsteşarı Hakan Fidan, Türkiye'nin Berlin Büyükelçisi Ali Kemal Aydın ile diğer yetkililer katıldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor