Başbakan Yıldırım Artvin'de

Yıldırım, Valiliği ziyaret etti

ARTVİN (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Artvin Valiliğini ziyaret etti.

Yıldırım, Artvin Spor Salonu'nda düzenlenen AK Parti Artvin 6. Olağan İl Kongresi'nin ardından Valiliğe geçti.

Artvin Valisi Ömer Doğanay ve diğer yetkililerce Valilik önünde karşılanan Yıldırım, şehirdeki yatırımlara ve yürütülen çalışmalara ilişkin brifing aldı.

Başbakan Yıldırım, basına kapalı yapılan ve yaklaşık 30 dakika süren ziyaretin ardından, partisinin Ardahan 6. Olağan İl Kongresi'ne katılmak üzere kentten helikopterle ayrıldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor