Başbakan Yıldırım Ankara'ya geldi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Yüksek Hızlı Tren (YHT) ile saat 01.45'te Ankara'ya geldi.Yıldırım'ı, Ankara Garı'nda Ankara Valisi Mehmet Kılıçlar,...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Yüksek Hızlı Tren (YHT) ile saat 01.45'te Ankara'ya geldi.

Yıldırım'ı, Ankara Garı'nda Ankara Valisi Mehmet Kılıçlar, İl Emniyet Müdürü Mahmut Karaaslan ve diğer yetkililer karşıladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı ile Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan da Ankara'ya geldi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor