Başbakan Yıldırım Ağrı'da

AĞRI (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Ağrı Valiliği'ni ziyaret etti.Başbakan Yıldırım, Valiliğe gelişinde polis tören mangası tarafından karşılandı....

AĞRI (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Ağrı Valiliği'ni ziyaret etti.

Başbakan Yıldırım, Valiliğe gelişinde polis tören mangası tarafından karşılandı. Yıldırım, burada Vali Musa Işın'dan kentin sorunlarına ilişkin brifing aldı.

Yıldırım, çıkışta valilik şeref defterini imzaladı.

Başbakan Yıldırım'a, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yasin Aktay ile milletvekilleri eşlik etti.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor