Başbakan Yıldırım Afyonkarahisar'da

Afyonkarahisar Belediyesi ve valiliği ziyaret eden Yıldırım, basın mensuplarının 21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü'nü kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Afyonkarahisar Belediyesi ve valiliği ziyaret etti.

AK Parti İl Başkanlığında partililerle bir araya gelen Yıldırım, daha sonra Başbakanlık otobüsüyle belediyeye hareket etti.

Belediye önünde kendisine bekleyen gazetecilerle tek tek tokalaşan Yıldırım, basın mensuplarının 21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü'nü kutladı.

Yıldırım, günün hatırasına gazetecilerle fotoğraf çektirdi. Yıldırım'ın belediye ziyareti basına kapalı gerçekleşti.

Başbakan Yıldırım, daha sonra Afyonkarahisar Valiliğine gitti. Yıldırım, Vali Aziz Yıldırım'dan kentle ilgili bilgi aldı.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor