Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Barack Obama ile bir telefon görüşmesi yaptı.
Başbakan sürpriz telefon görüşü yaptı!
Esad'ın konuşmasından sonra başbakan telefonda Suriye'yi değerlendirdi
Dünya Haberleri
İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?