BAL’ın tadı kaçtı

Bölgesel Amatör Lig'de Konya takımları haftayı yenilerek kapattı

Bal 7.Grup’ta şampiyonluk mücadelesi veren Sarayönü Belediyespor, ligin 10.haftasında deplasmanda Kütahya Dumlupınar Üniversitesi ile karşılaştı. Yeşil-siyahlı temsilcimiz maçı 2-1 kaybederek önemli bir kayıp yaşadı. 1-0 öne geçtiği maçtan yenilgiyle ayrılarak zirvenin uzağında kalan Sarayönü Belediyespor haftayı 14 puanla 6.sırada tamamladı. Yeşil-siyahlı ekip önümüzdeki hafta sahasında Tavşanlı Linyitspor ile karşılaşacak. Bir diğer temsilcimiz Akşehirspor ise evinde Afyon Hisar Belediyespor 2-0 mağlup oldu. 10 puanda kalan temsilcimiz önümüzdeki hafta deplasmanda Akıncılarspor ile karşılaşacak.
 

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ