Atiker Konyaspor’un 3 Ekim 2016 tarihinde gerçekleştirdiği Olağanüstü Genel Kurul sonrasında yeniden göreve seçilen Başkan Ahmet Şan'a ve yönetim kuruluna Spor Toto Süper Lig kulüplerinin tebrik mesajları devam ediyor. Başkan Ahmet Şan’ın Olağanüstü Genel Kurula katılan delegelerin teveccühü ile yeniden başkanlığa seçilmesinin ardından Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Yıldırım bir tebrik mesajı yayınladı. Mesajda, ‘Sayın Ahmet Şan, Kulübünüzün yapılan Olağanüstü Genel Kurulu’nda Kulüp Başkanlığı’na yeniden seçilmiş olmanız vesilesiyle sizi ve şahsınızda Yönetim Kurulu Üyelerinizi kutlar, sizlere ve camianıza hayırlı olmasını dileriz’ denildi.
Aziz Yıldırım, Ahmet Şan’ı kutladı
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, yeniden Konyaspor başkanlığına seçilen Ahmet Şan’ı kutladı
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ