Aykut Kocaman'ın keyfi yerinde

Atiker Konyaspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Ziraat Türkiye Kupası H Grubu 4. haftasında 3-0 kazandıkları Gümüşhanespor maçında, hedefledikleri sonucu elde ettiklerini söyledi

Kocaman, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, Gümüşhanespor mücadelesinin, gruptaki iddialarını sürdürmek ve liderliği almak için önemli olduğunu vurguladı. Maçın ilk gole kadar ortada geçtiğini belirten Kocaman, "Doğal olarak ikinci golden sonra oyunda kırıldılar. Ondan sonra rahat oynamayı ve farkı artırmayı başardık. Amacımız, önce kazanmak sonra farkı artırabilmekti, bunu başardığımız için mutluyum." diye konuştu.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ