Aykut Kocaman resmen açıkladı: Anlaştım

Galatasaray'a 2-1 mağlup olan Atiker Konyaspor'da teknik direktör Aykut Kocaman maç sonu açıklamalarda bulundu.

Kocaman "Fenerbahçe ile anlaşma sağladık. Tam gününü bilmiyorum ama önümüzdeki günlerde resmiyet kazanır. Aslında sezon başında da teklif gelmişti, ancak 1 hafta kala böyle bir teklifi kabul etmem doğru olmazdı. Fenerbahçe'nin bana ihtiyacı olduğunu bildirmesi beni memnun etti" dedi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ