Aykut Kocaman hakemlere patladı!

Ziraat Türkiye Kupası'nda Kasımpaşa'ya 2-0 öndeyken 3-2 kaybeden Atiker Konyaspor'da Aykut Kocaman maç sonu mücadelenin hakemi Ümit Öztürk'ü eleştirdi.

Konyaspor teknik direktörü Aykut Kocaman, Kasımpaşa maçından sonra açıklamalarda bulundu.

"Maçtan evvel 2-2, 3-2'lik skorlar iyi olarak değerlendirilebilirdi. 2-0'dan 3-2 son derce üzgünüz. Çok kötü bir skor. 2-0'dan sonra hakemlerimizde kişilik değişikliği oluyor. Oyun kontrolünü yitirdik. Biraz daha oynayan ve oynatmak isteyen arasındaki farkı görmemeliler"

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ