Aydın'ın düşman işgalinden kurtuluşu

Başbakan Yıldırım, Aydın'ın kurtuluş yıl dönümünü kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Aydın'ın kurtuluş yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Başbakan Yıldırım'ın, Aydın'ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla Vali Ömer Faruk Koçak'a bir kutlama mesajı gönderdiği belirtildi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor