Aydıncık'ta "Çocuk şenliği" düzenlendi

YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Aydıncık ilçesinde "Çocuk şenliği" düzenlendi.Bu yıl ikincisi düzenlenen şenliğe çocuklar yoğun ilgi gösterdi. Aydıncık...

YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Aydıncık ilçesinde "Çocuk şenliği" düzenlendi.

Bu yıl ikincisi düzenlenen şenliğe çocuklar yoğun ilgi gösterdi.

Aydıncık Belediye Başkanı Ahmet Koçak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, çocukların geleceğin mimarı olduğuna dikkat çekerek, "Bu yıl ikincisi düzenlediğimiz çocuk şenliğinde, çocuklar gönüllerince eğlenerek güzel bir gün geçirdiler. Şişme oyun parkında oynayan çocuklar, palyaça ve sihirbaz gösterileri ile eğlenirken Osmanlı macununun da tadına bakma fırsatı buldular." dedi.

Ayrıca çocukların yoğun bir eğitim öğretim yılı geçirdiğini belirten Koçak, "2015-2016 eğitim öğretim yılının da sonuna geldik. Çocuklarımız yoğun bir eğitim öğretim dönemi geçirdi. Bu vesile ile öğrencilerimize güzel bir moral oldu. Bu yıl şenliğin ikincisini yaptık, inşallah bunu geleneksel hale getireceğiz." diye konuştu.



AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL