Atiker Konyaspor'dan Gaziantepspor'a teşekkür

Atiker Konyaspor, gösterdiği misafirperlikten dolayı Gaziantep yönetimine teşekkür etti.

Konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Atiker Konyaspor'umuzun deplasmanda oynadığı Gaziantepspor Spor Toto Süper Lig 11.hafta maçı öncesinde, sırasında ve sonrasında yönetimimize en iyi şekilde ev sahipliği yapan Gaziantepspor Yönetimine teşekkür ediyoruz" denidli.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ