Süper Lig’de 4. hafta maçında A.Alanyaspor’u konuk edecek Atiker Konyaspor, üç günlük izin sonrasında dün akşam saatlerinde yapılan antrenmanla hazırlıklarına başladı. Kayacık Tesisleri'nde, Teknik Direktör Mustafa Reşit Akçay ve yardımcı antrenörler gözetiminde gerçekleşen antrenmana ülke milli takımlarında bulunan oyuncular katılmadı. Koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenmanda oyuncular gruplar halinde dayanıklılık koşusu yaptı. Topla oyunla devam eden antrenman çift kale maç ile sona erdi.
Atiker Konyaspor, Alanyaspor maçı hazırlıklarına başladı
Atiker Konyaspor, Süper Lig'in 4. haftasında Alanyaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ