Artvin'in düşman işgalinden kurtuluş yıl dönümü

Başbakan Yıldırım, Vali Doğanay'a kutlama mesajı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Artvin'in düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamada, Yıldırım'ın Vali Ömer Doğanay'a kutlama mesajı gönderdiği belirtildi.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor