Arnavutluk Başbakanı Rama, Ankara'da

Başbakan Yıldırım, Rama'yı Çankaya Köşkü'nde resmi törenle karşıladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Türkiye'ye resmi ziyarette bulunan Arnavutluk Başbakanı Edi Rama'yı, Çankaya Köşkü'nde resmi törenle karşıladı.

Çankaya Köşkü'ndeki törende, iki ülke ulusal marşlarının çalınmasının ardından Rama, tören kıtasını Türkçe "Merhaba" diyerek selamladı.

Yıldırım ve Rama, heyetlerini birbirlerine takdim etmelerinin ardından Köşk'e girişlerinde el sıkışarak gazetecilere poz verdi.

Daha sonra, Köşk'ün balkonuna çıkan Yıldırım ve Rama kısa bir süre manzarayı izledi ve sohbet etti.

Öte yandan, Arnavutluk Başbakanı Rama, Başbakan Yıldırım'ın, başbakanlık görevini üstlenmesinin ardından Çankaya Köşkü'nde ağırladığı ilk başbakan oldu.

Rama ve Yıldırım, ikili görüşmenin ardından ortak basın toplantısı düzenleyecek.

AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor