Arıcılar, Eskişehir Orman Bölge Müdürünü ziyaret etti

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Arı Yetiştiricileri Birliği Yönetim Kurulu üyeleri, Orman Bölge Müdürü Recep Ateş'i ziyaret etti.Orman Bölge Müdürlüğünden...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Arı Yetiştiricileri Birliği Yönetim Kurulu üyeleri, Orman Bölge Müdürü Recep Ateş'i ziyaret etti.
Orman Bölge Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, birlik başkanı Bünyamin Yiğit, yönetim kurulu üyeleriyle ziyaret ettiği Ateş'e, arı yetiştiricileri ve bal üreticilerine desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Eskişehir'de ormanlık alanların arıcıların kullanımına açıldığını anımsatan Yiğit, söz konusu politikayla Türkiye'deki bal veriminin arttığını kaydetti.
Eskişehir Orman Bölge Müdürü Ateş de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Eskişehir'de 6, Afyonkarahisar ise 7 bal üretim ormanı kurduklarını söyledi.

AA

Ekonomi Haberleri

HELAL DENETİMİ DİJİTALE TAŞINDI
ÇİTÇİNİN ALIN TERİ HESAPLARA YATTI
Bakan Bolat'tan Tekstil Sektörüne Destek: Altın Yumurtlayan Tavuk
KONYA'NIN TİCARET HACMİ BÜYÜYOR
GM Fabrikasında Robotlu Dönüşüm: 1000 İşçi Çıkarıldı, 50 Robot Geldi