Anadolu’yu Kömür yaktı

Anadolu Selçukspor, deplasmanda 3 önemli eksikle çıktığı Zonguldak Kömürspor maçından 2-0'lık yenilgiyle ayrılarak 10 puanda kaldı

Anadolu Selçukspor, Spor Toto 2.Lig’in 7.haftasında deplasmanda Zonguldak Kömürspor ile karşılaştı. Temsilcimiz maçı 2-0 kaybederek deplasmandaki kötü performansını sürdürdü. Ev sahibi ekibin gollerini 45.dakikada penaltıdan Onur Eriş, 90.dakikada ise Serkan Küçük kaydetti. Karşılaşmaya Seddar Karaman, Burak Saban ve Ufukhan Bayraktar’dan yoksun çıkan Cenk Özcan ve talebeleri, istediği performansı sahaya yansıtamadı ve deplasmandaki 3.yenilgisini alarak 10 puanda kaldı.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ