Anadolu’dan gol yağmuru

Yavru Kartal Anadolu Selçukspor, hazırlık maçında Derincespor'u 3-0 mağlup etti

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Konya Anadolu Selçukspor, hazırlık maçında Spor Toto 3.Lig ekiplerinden Derincespor ile karşılaştı. Nevşehir’de oynanan müsabakayı 3-0 kazanan yeşil-beyazlıların, gollerini Seddar, Ali Kuleli ve Ufukhan kaydetti. Müsabakanın temposundan ve futbolcuların gösterdiği mücadeleden memnun olan teknik direktör Cenk Özcan, sabah yapılan antrenmanın ardından futbolculara 1 gün izin verdi. Yavru Kartallar, yarın öğleden sonra tekrar bir araya gelerek lig hazırlıklarını sürdürecek.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ