Amerikan savaş gemileri Süveyş'te

İki Amerikan savaş gemisi, Süveyş Kanalı'na girdi...

ABD'nin Akdeniz'de konuşlanacak iki Amerikan savaş gemisinin Süveyş Kanalı'na girdiği bildirildi.

Kanal İdaresinden bir yetkili, rotası Akdeniz olan USS Kearsarge ve USS Ponce gemilerinin kanala girdiğini belirtti.

Yetkili, gemilerin kanalın güney ağzında olduğunu, Süveyş'ten öğleden sonra çıkmalarının beklendiğini söyledi.

ABD, önceki gün, bölgedeki deniz ve hava kuvvetlerini yeniden konuşlandırarak Libya yakınına kaydıracağını açıklamıştı.

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?