Ali Dere: Kalan 2 maçı da kazanmak istiyoruz

Konya Anadolu Selçuksporlu Ali Dere, kalan 2 haftada oynayacakları maçları kazanmak istediklerini söyledi.

 

Konya Anadolu Selçuksporlu Ali Dere, kalan 2 haftada oynayacakları maçları kazanmak istediklerini söyledi. 

Devre arası transfer döneminde A takımımız Atiker Konyaspor’dan kadroya katılan b Ali Dere yaptığı açıklamada: “Sezon başında play-off hedefiyle bir kadro kuruldu. İyi de bir kadro kuruldu. Aslında işler güzel gidiyordu. İkinci yarıdaki ilk 5 maçtaki kayıplar bizi alt üst etti. Alper hocanın gelmesiyle 8 maçlık bir yenilmezlik serisi oluşturduk. Hem mental hem de fiziksel olarak iyi bir duruma gelmiştik. Play-off’a tekrardan tutunabilir miyiz diye çabaladık ama olmadı. Play-off şansımızı ikinci yarıda ilk 5 maç çok etkiledi. Play-off’a girebilirdik ama biraz da rehavete girdik. Ligi en iyi yerde bitirip, gelecek sezonun planlamasına başlayacağız. Son 2 hafta kaldı. 2 maçı da kazanmak istiyoruz. En yüksek puanda ligi bitirmek istiyoruz” dedi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ