Ahmet Şan Kayserispor maçını takip etti

Atiker Konyaspor’un Kayserispor ile Erzurum’da Kazım Karabekir Stadyumu’nda oynadığı ve 2-1 kazandığı özel maçı Başkanımız Ahmet Şan ve yöneticiler de takip etti

.

Maçı Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen ve Kayserispor Kulübü Başkanı Dr. Erol Bedir ile birlikte takip eden Başkan Ahmet Şan ve yöneticiler daha sonra Teknik Direktörümüz Mustafa Reşit Akçay’dan takımımızın son durumu hakkında da bilgi aldı.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ